Customer Service
· Ensures the delivery of brand promise and provides exceptional guest service at all times.
· Provides excellent service to internal customers in other departments as appropriate.
· Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
· Maintains positive guest and colleague interactions with good working relationships.
· Establishes a rapport with guests maintaining good customer relationships.
· Ensures Food and Beverage Division meets the Hotel’s targets in the areas of Guest Satisfaction Survey and Customer Audits.
- Sinh viên các ngành nhà hàng, khách sạn, du lịch lữ hành có nguyện vọng thực tập khối ngành nhà hàng - khách sạn.
- Có kỹ năng giao tiếp, hoạt bát.
- Có sức khỏe tốt, không có các bệnh lý nền ( hen suyễn, xương khớp...)
- Giao tiếp tốt, sức khỏe tốt
- Ưu tiên sinh viên đã có kinh nghiệm thực tập Nhà hàng - Ẩm thực.
- Có thể xoay ca trong quá trình học việc.
- Sinh viên hoàn thành tiến độ thực tập 3 tháng : Vé máy bay khứ hồi HCM - Phú Quốc
- Xe đưa đón trong quá trình học việc : Sunhome - Resort New World
- Thời gian học việc : 09h/ngày - 5 ngày / tuần - 2 ngày nghỉ trong tuần
- Trợ cấp thực tập hàng tháng.
- Đồng phục trong quá trình thực tập.
- Bảo hiểm tai nạn.