KEY RESPONSIBILITIES
Job Summary –
· Responsible for the routine activities at the Guest Relations counter from time to time, ensuring that highest level of efficiency and guest satisfaction are achieved whilst maximizing room revenue through the upselling program and other related revenue.
Required Skills –
Professional Knowledge
· People person and good team player
· Good interpersonal and communication skills
Language Skills
· Good communication skill in Korean verbal, listening and writing
Qualifications –
· Hotel Management or Business Degree preferred
Quyền lợi dành cho thực tập sinh:
• Vé máy bay 2 chiều (cho Thực tập sinh hoàn thành đúng thời gian chương trình)
• Bữa ăn: 3 bữa/ngày
• Nơi ở: khu nhà ở nhân viên
• Trợ cấp: 2 triệu/tháng
• Thời gian làm việc: 5 ngày/ tuần, 9 giờ/ngày, và xe đưa đón đi làm và đi ăn hàng ngày.
• Thời gian thực tập: 3-6 tháng
• Bảo hiểm tai nạn cho Thực tập sinh